Us convidem a participar a la jornada a la seu UOC Reus de presentació dels projectes telemàtics d’iEARN-Pangea, a on es mostraran alguns dels projectes telemàtics cooperatius que ofereix actualment adreçats a diferents etapes educatives. Es durà a terme una presentació participativa, durant la qual els assistents podreu fer servir els vostres dispositius mòbils o ordinadors portàtils per interactuar amb els ponents.
Aquesta activitat s’emmarca dins el cicle “Experiències al WOK”, iniciativa que posa les seus territorials de la universitat a l’abast de la ciutadania en general per tal que aquells que vulgueu compartir de forma altruista el vostre coneixement, habilitats o expertesa pugueu fer ús d’aquests espais.
L’activitat tindrà lloc el dia 7 de novembre de 10.00 h a 13.00 h a la seu de la UOC a Reus (c. de l’Escorxador, s/n). L’assistència és lliure i gratuïta, però cal que empleneu aquest formulari.
Esperem que la proposta sigui del vostre interès
8 escoles estrenaran aquest proper dijous 15 d'octubre la primera edició oberta a tothom del projecte Us ho expliquem.
El dia 15 hem convocat als mestres de les escoles inscrites per donar les informacions d'inici de projecte. Ens trobarem a l'escola Pompeu Fabra de Salt a les 17h.
Us oferim una nova edició de l'Escola de Tardor. Tindrà lloc del 2 de novembre al 4 de desembre.
Trobareu tota la informació sobre els cursos que proposem i el formulari d'inscripció al blog de l'Escola de Tardor.
Termini d'inscripció: fins al 30 d'octubre.
El grup de mestres dractrac de l'Equip de Continguts Digitals d'Aprenentatge de l'ICE de la UAB, ens ofereixen participar al projecte d'experimentació científica: LA DORA.
Recordeu que aquest projecte telemàtic i cooperatiu s'adreça als nens i nenes d' educació infantil i cicle inicial.
Com cada any, els nens i nenes investigaran que necessita una llavor per créixer. Partint d'un conte el personatge fictici que ens acompanya, la regadora DORA demana als nens i nenes que es presentin, formulin hipòtesis, experimentin, contrastin la seva hipòtesi i formulin una teoria sobre què necessita una llavor per créixer. Tot aquest procés de recerca es comparteix amb la resta de grups-classe inscrits fet que incentiva molt capacitats i competències comunicatives, d'aprendre a aprendre, socials i digitals.
Aquesta obra està subjecta a una
Llicència de Creative Commons.